2:a Advent

2009-12-06 @ 13:17:28

Theodor sover.
Fredda har satt sig i bilen och påbörjat sin resa ner till Malmö. Nu blir han borta i tio dagar igen, men sen blir han hemma.... FYRA VECKOR!!! Va underbart! Oj va de ska mysas här över jul och nyår.
Blir inte samma mys nu jag bra har Theodor hemma. Han hänger ju liksom bara med :)



Efter frukosten så la vi killen på magen så han får träna lite, han gör kryprörelser men ännu kommer han upp och fram. Men dom osm sett han hålla på tror att han kommer krypa tidigt...
Sakta i backarna..
Vill ha myset ett tag till innan jag måste plocka undan allt i marknivå.
Dom går så fort med dom små liven.

Nu ska jag ta mig en lassetutte och kolla lite på vinterstudion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: