Ännu en kväll

2009-12-09 @ 23:33:53

Hej söta läsare.
Nu håller jag på att varva ner här hemma.
Va ner på Clas Ohlssons  på deras "familj och vänner"kväll...
Här betyder det att hela byn ska in i butiken och handla.
Knökat med folk men riktigt trevligt.
Theodor va på charmhumör och charmade byxorna av alla damer.
Köpte lite små julklappar som nu är inslagna och ligger i skrubben.

Nu när Fredda kommer hem på tisdag ska vi fixa ordning med granen och börja lägga fram klapparna.
Eftersom snön inte behagar infinna sig hoppas jag att granen ska ge lite julkänsla.

Imorgon ska jag försöka plocka lite här hemma,
förstår inte vem som drar fram så mycket grejjer...
Måste vara nån som kommer hit och skräpar ner medans ja är ute!?!? ;)

Nej dags att göra kvällen å hoppas att jag kan somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: