En fd vän...

2009-12-08 @ 19:55:21

Vi var nära en gång i tiden.. väldigt nära.
Nu är vi det inte.. finns många anledningar till det , en av dom är hennes osäkerhet på sig själv och sitt förhållande.
Jag bryr mig inte nämnvärt av det som skrivs i bloggen hennes men ska erkänna att jag kikar in där ibland, jag menar varför inte!?
Hur som haver... läste den nyss och blev faktiskt irreterad.
Hon skriver om att hon kan släppa bomber som skulle störa oss som hon har av säkra källor.
Ja vill då bara säga till dig om du är en av mina läsare..

Bring it on!!
Jag välkomnar din "bomber".
Mitt förhållande har hållit i över sex år, vi har mött motgångar förr.
Vi har även bemött era "säkra" källor med sanningen som vi vet.
Ni har inget att dölja.
Så snälla... För allas trevnad...ta din osäkerhet och dina "säkra källor" någon annanstans.

Tack för visad mogenhet.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: