Fredagsmorgon

2009-12-04 @ 08:46:01

Kl 01:40 smög mannen in i sovrummet.
Theodor vaknade precis innan till liv och ville ha nattamat, jag halvsov men noterade iaf att älsklingen kommit hem efter resan från Malmö. Det känns bra att ha honom hemma igen!

Michelle är skickad till skolan och jag har nu lite soft datatid.
Killarna sover och dom e så lika när dom ligger där nerbäddade. Så vackra!
Theodor är väldigt lik sin pappa.

Nu ska jag njuta av värmen här hemma, dricka en kopp the och bara vara en stund.

För snart blir det fullt ös... halv tolv ska vi till BVC och Theodor ska få sin första barnspruta, vägas och mätas.
När Michelle kommer hem från skolan så ska vi påbörja julbaket.
Pepparkakor och lussekatter ska göras...

Sen blir det fredagsmyyyyys och Idol!






Kommentarer
    Postat av: nathi

    Nu har jag frågestund på min blogg, så gå in och fråga så mycket ni orkar! Jag svarar på allt mellan himmel och jord! Vi ses (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: