Grattis Jojjo!!

2009-12-08 @ 21:40:08

Underbara goa bästa Jojjo kom in på högskolan!!
Så glad för hennes skull.
Imorgon ska vi fira med lunch och i helgen drar vi nått glas skumpa!!
Hejja Gumman, jag ska stötta dig alla fyra åren !!

Va förresten hos Jojjo en vända tidigare idag. Lite kaffe efter jag uträttat lite ärenden på kommuen och annats små tjafs. Älskar dom eftermiddagarna, kaffe, cigg och allmänt löst babbel!
Men en sak är lite komiskt,
idag den åttonde december 2009 knoppar Jojjos syrénhäck!!
Hallå är det inte illa!?!?
De ska vara snö, kallt och gnällande över att vi måste skrapa bilrutor nu inte knoppande syrénhäckar.

Hmm förvånar mig inte om Saga kommer med syréner i håret på julavslutningen :P

Nu ska jag fortsätta mitt tv-maraton.
Älskade DHW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: