Så fruktansvärt trött

2009-12-13 @ 16:34:42

I natt precis när Theodor höll på å somna hade vi en trafikolycka här utanför.
Singelolycka med snorungar i en Volvo 240 som inte körde alldeles för fort plus
att de va halt. Jag förstod att de skulle gå åt pipan när jag hörde hur dom gasa och slira.
Resultat?
Ja jag hade två amublanser, två prio ett bilar, en brandbil och en polis här utanför med blåljus på fram till halv två.
Toppen... NOT!

Theodor är på toppen av allt lite småsjuk,
förkyld så han va inte lätt att få å sova igår.. inte idag heller för den delen.
Inatt har stackaren inte sovit långa stunder...
Resultatet är att jag är superseg och riktigt trött. Jag behöver få sova.
Så här trött har jag inte vart nångång under hans tre levnadsmånader.
Skönt att Fredda kommer hem på tisdag så jag kan få lite avlastning och kanske en sovmorgon..

Michelle kom hem i morse, hon är inte heller helt kry.
Men hon ska med bestämdhet gå till skolan imorgon för att dom ska gå luciatåg..
Vad säger man har hon sagt de så e de väl lika bra att hon får de...
Sista lussetåget hon går på flera år nu..
Nästa gång är i 6:an... de e fyra år tills dess.
Så jag kan faktiskt förstå henne....

Underbara Jojjo har nyss lämnat oss.
Hon och Tuva va här en sväng och fika lite.
Imorgon efter Lucia på skolan ska hon följa med mig hem och ta min son ett tag så jag får lite fira armar och liiiite tid att vila. Ska bli riktigt najs att kunna ta en låååååååååååång dusch utan att behöva lyssna efter bebisskrik.

Eftersom vi är så trötta här hemma idag så blir de en enkel tomat/makaronsoppa till söndagmiddag.
Inget ansträngande idag överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: