Sömntutor

2009-12-05 @ 18:37:48

Mina tre killar sover.. alla tre.
Katten på filten i babygymmet, Theodor ligger precis brevid mig och Fredda i andra schäslongen i soffan med tvdosan. Jag njuter av deras tysta andetag. Snart är de dags att väcka upp två utav dom för avfärd till Malin och Bitsy. Glöggmys.
Skönt att komma ut lite och träffa alla, blir alltför sällan nu mer...

Michelle har åkt till farmor. Så under dagen idag har jag hämtat ut paket från H&M, slagit julklapparna som kom i det paketet och lite annat som jag köpt på mig till henne och familjen.

Skitvädret ute gör att man helst håller sig inne å donar. Kan väl antingen snö lr regna.
Slasket som är nu gör ju att man vill gå i ide...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: