Trött småbarnsförälder

2009-12-16 @ 09:10:26

Sjutton va trött jag är..
Japp de tar på krafterna att inte sova ordentligt på nätterna.
Saken har ju inte gjort de bättre att Theodor vart lite krasslig så han har inte sovit som han ska.

Men igår efter att jag följt Michelle till bussen gick jag och la mig igen somnade om och Fredda gick upp med lillkillen när han vaknade. Det va skönt att sova lite... Fel timmar med de va ändå sömn.

Idag ska jag testa floating.
Fick ett presentkort av min underbara man när jag fyllde år i våras.
Men med allt som barit har jag inte kommit mig för att använda de.
1 timmas floating ska motsvara 6 timmars sömn!!



Hoppas verkligen att de gör att jag känner mig piggare!
Ska vara där kl elva och efter ska vi till gamla huset och plocka ner det sista för imorgon är det inte vårat längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: