Vinterstudion

2009-12-12 @ 11:06:29

Kör lite soffhäng så här på förmiddagen, vinterstudion på tv:n i bakgrunden.
Theodor snusandes här brevid mig i soffan.
Tror minsann han kommer ha en sovdag idag, med tanke på gårdagen.
Han sov bara en liten stund i Kerstins knä annars va han vaken och med under hela kvällen.
Han gillar när de e folk, ljud och rörelse runt honom.
Riktigt trevligt va de igår.

Vet inte hur vi ska spendera den här dagen,
men de blir nog bara mys här hemma. Lite trött idag.

Måste ta mig ut och handla lite små grejjer. Sen borde jag börja leta efter lucialinnet till Michelle.
Vet bara inte på vilket bra ställe jag lagt de.
Visste ju precis var jag hade dom innan flytten, och nu har jag inte en susning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: