1:a advent.

2009-11-29 @ 15:46:08

Redan!?
Hua tiden går lite för fort tror jag minsann.
Jag hänger inte med.
Fyra veckor kvar till jul.. ska man börja känna sig stressad nu?!
När jag tänker på allt som ska göras inför jul så blir jag faktiskt lite stressad. Första gången jag ställer till jul för andra än bara Michelle och Fredda. Puh.
Får väl börja lite smått här till veckan så blir det nog bra.

Fredda har åkt iväg igen men bara en kortis och kommer hem igen på torsdag.
Kanske kan baka lite pepparkakor och lussekatter på fredag med Michelle!??!

Nu ska jag förbereda lite inför middagen och nå mys gott till kvällen, kanske en kardemummakaka och varm choklad kan göra kvällen!?!?
Ska kolla va hon är sugen på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: