Full fart... förstoppning

2009-11-03 @ 10:39:13

Klockan ringde halv sju.. då hade jag precis slutit ögonen efter gett Theodor mat... dålig tajming.
Bara och kliva upp och ta tag i dagen.
Sen dess har det vart fullt upp.
Frukost åt Michelle, följa henne till bussen och hem sen på en kaffe.

Nu har jag tömt hela tvättstugan på ren tvätt, vikt och lagt in i garderoberna. Maskin nummer 2 är snart klar oh då e de dags för nästa.  Plockat  in i diskmaskinen så den går också.
Lika bra att smida medans järnet är varmt = Theodor sover !!

Vaknade för en stund sen när jag precis satt mig ner med andra koppen kaffe för dagen... bra tajming !
Lite mat och sen fick han vetekudden på magen och nu ligger han här och snusar sött ♥
Lillkillen har lite magknip, har ju inte bajsat på ett dygn nu. Pruttar och låter men inget mer. Därav vetekudden lr veteelefanten (hur söt som helst), hoppas den ska hjälpa till och få igång maskineriet...


Springa och ta tag i tvätten igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: