Inväntar värmen

2009-11-30 @ 11:08:43

Fy va jag fryser.
Nått som inte stämmer med våran bergvärme, allt ser rätt ut ute i pannrummet. Inröret är varmt men ingen värme inne i huset. Kallt som sjutton.
Väntar nu på NVS som ska komma och kolla grejjerna.
Ringde tidigt imorse och dom sa att dom skulle komma under dagen.
Underbart med "hanverkare", aldrig en tid utan bara ett luddigt under dagen....
Hoppas dom kommer snart.

Vi har bosatt oss i soffan med filtar Theodor sover nu brevid mig och är riktigt inbäddad, skulle också vilja sova mig igenom den här kylan.
Va faktiskt skönt att lägag sig en stund efter jag skickat Michelle till skolan men värre att kliva upp.
Skulle vilja åka iväg men då kommer väl dom så de e bäst att stanna här.

Får vara glad över att de inte är så fruktansvärt kallt ute och att de blir ordning idag!

Nu vaknar lillkillen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: