Kära Tomten...

2009-11-16 @ 22:48:45

eller andra välvilliga människor. ;)
Har haft lite tid över här på kvällskvisten, kikat runt lite på önskeklappar...
Snurrade runt  och fastnade på  www.dustinhome.se och där hittade jag;



Sony Ericson Satio
Ego godis till mig själv!!
Mitt ruckel till mobil.. tre(!) år har jag haft den nu och jag lovar den har typ gett upp!!
Knapparna vill inte fungera som jag vill och att skicka ett sms tar hundra år..




En playstation 3 slim!!
Jag skulle få såååå många pluspoäng av min älskade sambo om tomten hade en sådan till honom i säcken!



En Canon Eos!!
OjOjOj säger jag bara lyckan skulle vara total i hela familjen om denna låg i julstrumpan på morgonen!
Kameran som vi har nu är ingen hit direkt. Bilderna blir som ni kanske sett ÄR inte av bästa kvalité.
Visst, kanske mest Fredda och jag som skulle bli glada nu, barna glädjs nog inte i dagsläget, men när dom blir stora skulle dom förhoppningsvis uppskatta korten.

Och sist men inte minst skulle Michelle  få glädjefnatt om hon fick denna


Ett wii fit med balance board!!


Så snälla tomten dessa saker skulle verkligen göra oss glada och i år har vi varit riktigt snälla!
Visst blir vi glada över tomtemors stickade raggsockor och nissarnas fina saker...såklart
Julen är en familjehögtid där det igentligen inte handlar om hur dyra klapparna är, utan tanken bakom varje klapp och att den är vald /gjord speciellt för mottagaren.

Men ibland måste en mamma få drömma sig bort...


för vem vet...

Tomten kanske är extra snäll i år!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: