Lördagsmorgon med mina tre killar

2009-11-14 @ 10:41:32

Trodde att vi skulle sova länge idag, Theodor hade svårt att komma till ro igår så jag hoppades att vi skulle få länge. Ack va jag bedrog mig...
Åtta tyckte lillkillen att de va dags att kliva upp. Somna om va inte att tala om.
Bara att masa sig ur sängen möta dagen.

Snön yr utanför fönsteret, grått väder och katten vägrar gå ut.  Underbara morgon.
Lillkillen somnade om efter en timma i soffan, han ligger nu med "ninisen" brevid mig och sussar sött. Så rogivande att titta på honom. Mannen sover fortfarande en trappa upp och det behöver han. Imorgon åker han igen.. Malmö nu så han kommer vara borta tio dagar eller nått. Gillar det inte. Men tyvärr har jag inget att säga till om när de gäller hans jobb...
Katten ligger i babygymmet och tvättar sig..
Han tror gymmet är hans och blir lika sur varje gång han kommer in och ser Theodor ligga där..


Harleys värsta mardröm - Theodor i gymmet

Själv sitter jag här med datorn i knät, i bakgrunden surrar tv:n med slalom och tydligen ligger Anja fyra.. Kaffekoppen står på bordet och jag har de riktigt trevligt.

Väntar på att mannen ska vakna så vi kan äta lite frukost. Varma mackor! Mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: