Morgonen i bilder

2009-11-12 @ 10:13:18


Glada killen efter ha fått en morgonflaska och torr blöja.
Då orkar han iallafall jollra och mysa en stund. Mamman inte lika pigg, men glad!



Mys, mys mys!!


Lite tutte medans mamman läser morgontidningen.
Inte mycket i matväg längre men lite är det.

Här sätter magen igång och det sprakar på bra i blöjan. Inser att de är slut på morgonmys i sängen och tar med mig skrutten till skötbordet och byter. Inga bilder på den blöjan. Tror inte ni tycker den e mysig ;)


Glad igen efter ny blöja och lite kläder. Fick på ett par byxor med.
Sen tog vi oss ner för trappan och satt oss i soffan.
Jag slog upp datorn och Theodor låg på armen. Han knappt få in bilderna förrän han somnade i famnen.
Nu ligger han brevid mig  och jag ska göra mig nått till frukost och kolla lite på efter tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: