No Shit

2009-11-04 @ 09:17:23

Nej fortfarande ingenting...
Men han har sovit i natt  och de va skönt för jag behövde vilan.
Sen vaknade vi vid sex och sen dess har vi vart uppe... eller jag han somande om vid halv åtta och är på väg att vakna igen nu.
Själv ska jag ringa Bvc och rådfråga va sjutton jag ska göra. Gäller ju bara att få tag i dom, inte det lättaste.


Va på utvecklingsamtal för Michelle igår.
Min duktiga, snälla tjej!!
Hon sköter skolan superbra och fröken både ser och har fått höra att hon är en bra kompis!!  Fröken hade, som vanligt, inget att klaga på och hon ligger väldigt bra i nivå med va hon ska kunna för sin ålder, i svenska ligger över nivån i många delar.
Inget nytt iofs, hon har alltid legt bra i sin utveckling. Men som mamma blir man så stolt när man får höra det man själv märker och uppfostrat!!!

Håller fortfarande på med tvätten här hemma.. evighets göra. Visst det är inte så tungt eller så men det tar tid. Måste bli bättre här hemma på att tvätta oftare. Va nog över två veckor sen jag tvättade. Och då var det kanske två maskiner med ungarnas kläder. Inte konstigt att man tycker det va tomt i underklädes lådan..

Nu blir det en kopp kaffe .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: