Ont i mitt pekfinger

2009-11-16 @ 08:13:04

Aj va de gör ont och då har jag inte börjat klaga över hur otympligt de är att skriva med fingret i paket.
Det tar så mycket längre tid att skriva men men jag har väl inge bråttom..




Nageln gick av när skulle knäppa Theodors overall när vi skulle följa Michelle till bussen.
Lillgrabben sov så jag klädde honom i sängen och han brydde sig inte nämnvärt när jag satte på den. Och när jag slant med knappen och nageln gick av fick jag bita mig i tungan för att inte skrika ut världens svordomar..
Långt ner gick den av å.
Är det bara jag lr gör det förbannat ont när dom går av långt ner??!!?
Han fortsatte sova och nu ligger han i vagnen och har inte ens märkt att vi vart ute.



Sötfis sover i vagn.

Nu e Michelle på skolan och jag ska göra lite kaffe så jag vaknar till liv,
inte kan jag somna om nu när jag vart ute.
Men får vila lite i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: