Skrikiga nätter och jobb

2009-11-10 @ 18:38:21

Vart låst här hemma.
Theodor stackarn har haft ja förstoppning så tiden har gått till att få honom tyst vilket har varit att gå med honom i famn och vyssa lätt.
Blivit varse om hur kolikföräldrar har de varje natt. Imponerande att dessa orkar!!
Jag är tacksam nu att vårat problem gett med sig. Efter ett lass skit på en vecka ringde och inget resultat av minifom och bifidus så ringde jag till sjukvårdsrådgivningen i söndags. Väldigt orolig och lätt stressad då jag skulle iväg och jobba dagen till ära. Stor visning med ca 25 familjer.
Sjuksköteskan meddelade efter hon rådfrågat barnläkare att vi skulle testa klyx och om inget resultat kom utav det var skulle vi åka in med Lillen till Falu lassarett.
Fredda fick masa sig till borlänge och apoteket medans jag for iväg och jobbade.

Resultat fick vi och även ett snällt barn. Underbart att se honom skratta och jollra igen. Älsklingskillen. Nu har jag haft resultat varje dag, så som det ska när dom får ersättning.
Nu hoppas jag att han sover inatt bara.
Inatt hade vi nämligen jollertävling och när jag somnade så blev det gnälligt. Jag älskar att se min lillkille glad och nöjd men inte ska vi ha jollersamtal kl tre på natten då ska vi sova!!!
Jaja hoppas på en bättre natt inatt!

Jobba va riktigt kul! Härligt att komma in i hetluften och fastighetstermer igen.
Kände mig självsäker, påläst och smart!
Underbar känsla.
Idag när jag var inne på jobbet och hälsade på så fick jag även veta att budgivningen har dragit igång och att vi gjorde ett bra jobb tillsammans !!
Bekräftelse behövs verkligen för att hålla samma nivå på kvalitén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: