Tack tack familjen Fridborg!

2009-11-19 @ 22:32:15

Fick hela familjen på besök. Kul att Abbe följde med om så bara för en stund!
Dom hade med sig en jättegod tårta hann inte få kort på skapelsen... det gick åt i ett nafs.
Men ååh så god. Vacker var den med..
Eftersom deras Harald fyllde 3 igår så hade vi en liten present till honom och så fick han blåsa ljus på tårtan.
Vi hade helt enkelt ett litet kalas.

Theodor fick denna i  välkommen till världen paket!


En liten skyddsängeln!! Så söt.

Eftersom vi i somras flyttade tillbaka till Insjön efter nåra boenden i Leksand och Häradsbygden.
Eller Fredda har ju inte bott i Insjön bara vart väldigt mycket i min lägenhet på Bryggarvägen. I lägenheten jag bodde när vi träffades första gången.
Så underbara Fridborgs välkomnade oss tillbaka till byn, med denna vackra orkidé!!


Jag hoppas verkigen att jag kan hålla denna levande!!
Som mina kära vänner och speciellt min älskade sambo vet är jag ooootroligt duktig på att ta död på mina växter.
Engång lyckades jag tom ta död på en kaktus.....


Så verkligen super tack till er!!
Jag är väldigt glad att vi hittat tillbaka till varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: