Torsdag..

2009-11-19 @ 08:39:22

Nöjd.
Vi försov oss inte i morse!!
Michelle hann med bussen så de var skönt att slippa köra henne till skolan.
Theodor chockade med att inte somna direkt jag la ner honom i vagnen, han var vaken tills jag parkerat vagnen inne. Sötfis.

Redan Torsdag, hjälp va fort tiden går!
Normalt skulle Fredda komma hem idag,  men eftersom han är i Malmö nu så kommer han inte hem förrän på Tisdag. Men då får jag ha honom hemma nästan en vecka. Toppen!
Saknar honom.

Ska göra ett ryck här hemma idag.
Plocka lite. Behövs.
Sen ska jag ta tag i julklapparna  som jag skulle slå in igår men av någon konstig anledning blev det inte av...
Nej ska börja med att ringa min kära mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: