Väntan på överraskning

2009-11-19 @ 16:52:11

Linda ska komma med barna i kväll. Tydligen med en överraskning, nått vi pratat om tidigare..
jag har inte en aning om va de kan vara ?!?
Enda jag vet vi pratat om att vi ska göra är med tjejerna men Michelle har åkt till Kupolen med sin pappa så det kan inte vara tjejernas spa kväll hon har i tanken..

*ludd i hjärnan eller vaddå??*

Lillkillen är nybadad och sover i soffan.
Hans söta Tiggerpyamas är inne på sista svängen.. börjar bli lite liten nu.
Skulle behöva laga nått att äta men de e ju så tråkig att laga till bara en, Michelle äter i Borlänge.
Blir ju som oftast att jag inte orkar laga nått när jag e ensam till bords.
Borde iofs äta nått .. får bli yoghurt eller nått annat lätt annars kommer jag bli över speedad på kaffe..
Inte bra..



Denna underbara dryck, den går inte att leva utan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: