Flasklöst

2009-10-29 @ 16:03:35

Hur sjutton kan alla nappflaskor i hela butiken vara slut!?!?

Va nere och gjorde alla mina ärenden på Hjultorget. Köpte allt jag behöver för att klara av "glitter ovh glamourtemat" vi har på tjejkvällen imorgon.
Nya stövlar (Ozzy lyckades ju äta upp alla jag hade), örhängen, armband, fransar, diamond lash och tjockare leggins så jag slipper frysa röven av mig. 
Bara en vända till bolaget imorgon så va allt klart..
Kommer väl ta en hel evighet att få ordning på sig själv men de kan de var värt... Längesen nu man piffade och trixade så mkt med sig själv.

Blev dock riktigt irriterad på RP att de inte fanns en enda nappflaska. Va e de för jävla butik, soprent var det!?!? Ska ta och gå en vända bort till Ica och kolla om dom har. Känner att jag inet kan slappna av riktigt förrän jag har nåra till hemma. Blir nog jobbigt för Fredda med bara en flaska.. inte kul tt behöva ställa sig och diska flaska mitt i natten med ett hungrigt barn på armen...

Bäst att springa bort innan det blir för mörkt ute... måste skaffa reflexer till vagnen....

Kommentarer
    Postat av: Dessie

    RP suger ju :(



    Nästa vecka blir det fika tycker jag, ska fasen fixa smörgåstårta till oss! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: