Härlig höstdag och mer mat

2009-10-27 @ 15:49:55

Inte för kallt, ingen blåst och solen kämpar sig igenom molnen.. vilken underbar dag!

Vi kom oss ut till slut.. förstår inte att de ska vara så svårt att lyfta röven från soffan!?
För när man väl kommer ut så blir man både piggare och får lite matlust.

Konstigt de där med maten. När Fredda och Michelle är hemma blir jag hungrig och äter minst tre mål om dagen. Men då jag är ensam med Theodor blir de inte av att jag äter, glömmer av det för att jag inte känner mig hungrig. Blir typ ett mål mat och sen nån frukt bara.  Inte så bra..
Idag har vart en sån dag, när de inte har ätits... blev en kopp te imorse och nu när vi kommit hem från promenad och handling blev det ett glas mjölk och en banan...
Har iaf fixat så de blir nått till kvällen. Bakad potatis med avokadoröra och ungsmarinerad lax. Toppen ska bli så gott!
Sen till DHW i kväll blir det en chokladbit  de e jag allt värd!

Theodor ligger och låter i vagnen, men han sover, måste ha roliga drömmar den lille. Skulle så gärna vilja vea vad en sån liten krabat drömmer om.


Bilden är inte tagen idag, han har både mössa och overall på sig i vagnen där ute i hallen.

Bäst att förtydliga det så ingen får för sig att vi springer ute utan varma kläder på sötisen. Finns ju folk som kan få för sig det mesta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: