Hösten kan vara rätt mysig.

2009-10-12 @ 20:19:32

Jag är en frusen människa, jag gillar sommaren med sol och värme. Hösten är mörk trist och tråkig... normalt sätt...

Men nu sitter vi här, Theodor (halvsovandes vid bröstet) och jag under en tjock mysig filt, brasan knastrar i kakelugnen och en bit choklad. Och jag kan inte säga något annat än det är oooootroligt mysigt!!!

Jag njuter av livet... jag mår förträffligt bra. Min tanke idag var att skriva av mig när de gäller vänner, dom man aldrig trodde skulle glida ifrån en bara för att man fick ett barn till, utan man faktiskt trodde man skulle knyta sig närmare till.. Men va händer, jo dom försvinner längre bort och tydligen inte längre vet hur en telefon fungerar.

Men
, känner inte för att bli irriterad och jaga upp mig nu, inte nu när vi har de så mysigt och jag faktiskt njuter av höstens mörker. Så det kommer senare. Nu ska jag se på fula hem och snusa bebisdoft.
Saknar min Fredda (jobb i bollnäs) och Michelle (pappa vecka) men veckan kommer gå fort så snart är dom här igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: