Lunchdejt

2009-10-28 @ 16:53:55

Vart inne i Leksand och ätit lunch med underbara Sara och hennes lilla Ryder 3 månader. Samma folk på siljan som alltid, kan inte riktigt förstå till vilken glädje man spenderar varje dag på det stället?!?
Trevligt hade vi iallafall, barna höll sig snälla och sov små delar av stunden, men va vakna tillsammans för första gången samtidigt... i fem minuter typ :)

Sprang in till Sandra efteråt för jag behövde klippa luggen lite inför helgen, tur hade jag för hon hade just ätit och väntade på sn nästa kund så hon tog mig på en gång. Nu behöver jag inte hårnålarna för att kunna se och jag kan fxa håret inför fredagens utgång...
Ladies night med tjejerna, första utgången på nästan ett år!!
Spännande...

Nu sitter vi hemma och Theodor sover brevid mig i soffan. Brasan brinner och nu när mörkret faller ska jag tända lite ljus så vi får riktig mysstämmning här hemma.
Blir nog bara nått lättare att äta, typ en smörgås och en kopp te.
Ja så får det bli...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: