Morgonmys

2009-10-13 @ 11:55:07


Theodor och jag tog oss en lite sovmorgon i morse. Vid tio vaknade vi och då blev det lite mat  och massa mys. Så förbaskat skönt att kunna ta sig den tiden innan man hoppar ur sängen och möter dagen. 

När vi väl tagit oss ur sängen så va de badbaljan som väntade pojken, han gillar verkligen att bada. Han ligger och sprattlar med benen och armarna och ser allmänt nöjd ut. KÄRLEK!!

Efter badstunden la jag honom i babygymmet och fixade lite frukost åt mig själv. När jag nu kommer in i datarummet så han lillkillen somnat som en stock...
Låter honom ligga där han ligger ingen idé att knöla ner honom i vagn eller säng när han mår så gott där han är. En mysig filt bara och sen va de klart.

När han nu sover ska jag försöka ta tag i allt annat som behövs göras här hemma... lite tvätt, lite städning och plock. Men först ska jag njuta av min kopp te och fortsätta surfa runt lite för att se vad som hänt i världen under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: