Bakat drömmar

2010-01-13 @ 13:57:28

Michelle och Vera kom precis innanför dörren.
Jag hann klart med de jag skulle.
Promenad med Theodor "bara" 11 minus idag.
Förbi hjultorget och handla lite, självklart har jag glömt hälften.
Theodor fortsatte sova så jag tog tag i mitt bakande..
Hmm gick sådär idag om jag ska vara ärlig..
Brände första plåten då jag helt glömde bort att jag hade kakor i ugn...
andra plåten blev inte så vackra men urbota goda.
Japp jag har redan provsmakat.
Dom blev inte så där pluffsiga, utan platta.
Va har jag gjort för fel?!?!
Nån som har en aning?!?!?


Som dom skulle sett ut.. mina är inte bildsköna men säkert mkt godare.

Imorgon ger vi oss på kolasnittar är tanken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: