Fullt ös.

2010-01-22 @ 14:21:27

Ingen rast ingen ro.
Dagarna springer iväg och ja ibland saknar jag faktiskt tid att bara vara en stund.
Har vart fullt upp här hemma sen Fredda kom hem.
Dopinbjudnigar fixats och skickats till berörda släktingar och vänner, trots att vi bara tog dom närmsta  blev gästlistan lång..
70 st inbjudna och ändå känner jag att vi dragt linan hårt över vilka son ska bjudas och inte... 
Hoppas nu bara ingen blir illa berörd eller känner sig bortglömd.
Hade vi inte dragit en gräns så hade det väl slutat runt 300!!!

Solisten klar (min kollega Anna), låtar utvalda och godkända.
Faddrar valda, tillfrågade och klara!
Bakning är påbörjad och kommer hållas igång ända fram till dopdagen...
Dekorationer införskaffat.
Nu ska "bara" spelschemat läggas med prästen...

Fredda har åkt till Borlänge för gaddning. Själv sitter jag i soffan med dator och tv:n på. Theodor ligger i knät och sover. Han har vart gnällig och svårsövd nu på dagarna och vill helst sova i knä. Vaknar nästan på en gång när man lägger i från honom.

Skulle gärna ha lite mer avlastning från mannen, förstår att han vill ut och göra annat å när han är hemma, men de skulle faktiskt jag å vilja...
Avundas er där mannen kommer på kvällen efter jobbet, och ni får lite avlastning...
Nej jag ska inte va så bitter... jag har de nog bättre än många andra,
jag behöver ju inte ändra hela mitt liv för att vara älskad....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: