God natt

2010-01-12 @ 23:02:25

Barna sover sedan halv nio... och jag ska snart följa deras exempel.
Jag har en sjujdävulsk huvudvärk, säkert följderna av för mycket tänkande och planerande.
Håller på och fixar och planerar inför det kommande dopet.

Sen är det nog så att huvudvärken kommer av för lite sömn.
Måste ju ställa tillbaka dygnet, har vart många sena nätter under Freddas ledighet.
Och lillkillen har förtillfället fått för sig att han ska hudkontakt på nätterna...
vilket gör att de blir ännu mindre sömn för mig!

Nu ska jag dra mig upp för trappan och krypa ner i min sköna säng.


Sötaste ungarna!
Lekte lite i picasa med bilden...

Kommentarer
    Postat av: aleeekz

    men usch vad jobigt med huvudvärk :/.

    jag är seg som fan :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: