Härliga helg

2010-01-17 @ 21:22:25

Fort har det gått.
Imorgon kommer min underbara man hem.
Ska bli så skönt saknat honom ooootroligt mycket den här veckan.
Theodor har var lite svår, gnällig, tjurig och ibland otröstlig, tror de e tänderna som bråkar.
Det har tagit på krafterna och på tålamodet när man inte fått tillräckligt med sömn.

Jag är ytterst tacksam att jag har underbara vänner som ställt upp på mig i helgen.
Har spenderat näst intill hela helgen i Heden, där jag fått lite avlastning.
Då e han nöjd lillkillen allas uppmärksamhet och massa stoj.

Nu sover han i sin säng.
Michelle är hos sin pappa och jag ska kolla lite på film innan de e dags att hoppa i säng.
Imorgon är det bvc, Ska bli kul och se hur stor han blivit min prins.

Jo inbjudningarna är nu skickade...
Mindre än en månad kvar, berörda bör få kortet imorgon.
Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: