Onsdagsmorgonen

2010-01-13 @ 09:46:01

God morgon
vi har varit vakna här en stund... typ tre timmar!
Men vi har haft en bra natt.
Theodor vaknade vid tre snåret och ville då bara ha närhet sov sen brevid mig tillll de va dags att gå upp med Michelle.
Hon är nu i skolan och ska iväg till simhallen, va nära att jag missade badkläderna... men de e ju tur att hon har koll att de var onsdag!
Theodor ligger nu  här i knät och tränar (han lyfter upp sig själv på armarna) samtidigt som han kollar in detta inlägget.
En liten datanörd tror jag minsann ;)

Huvudvärken har gett med sig lite och det är bra, då sliper jag gå runt i dvala.
Ska försöka ta mig ut en snabbis innan tjejerna kommer från skolan måste handla lite smågrejjer.

Nu blir det en flaska till lillkillen så han får vila lite, han börjar protestera lite nu!

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: