Tillbaks till vardagen

2010-01-10 @ 22:16:24

Fyra veckor..
fy så fort tiden går, Freddas ledighet är slut och han är nu på väg ner till Malmö igen.
Däremot kanske de betyder att jag har mer tid för uppdatering av bloggen?!?
Känner att jag inte tagit hand om den som jag borde..

Barna ligger i sängarna sen två timmar tillbaka, vart upp och tuttat av Theodor en snabbis men nu sover dom båda som stockar där uppe.

Vardagen kallar på oss imorgon igen och då blir det uppmed tuppen och fixa s
å Michelle kommer iväg till skolan.
Jobbet vill att jag kommer in en vända och fixar lite med tvskärmen i skylten och lite annat.
Tydligen är man oersättlig ;)
Meeen om de fortsätter att vara så kallt som vi haft det får dom vänta med skärmarna för jag tar inte ut lillkillen i den här kylan.
Så tacksam att jag har mina kakelugnar, och kaminer så jag inte behöer frysa röven av mig.
Märker att jag är trött, svamlar bara massa gojja nu.
Undrar om jag ska hoppa ner i sängen nu.
Sova.
Imorgon är det vardag igen och då ska jag leta fram kamerakabeln och ringa lite viktiga samtal...

Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: