Underbara fredag

2010-01-15 @ 08:28:37

Äntligen fredag!
Ingen väckarklocka att ställa imorgon!

Michelle är i skolan, pulkaåkning i Monikas backe idag så matsäcken är packad. Brukar stoppa ner nått gott till henne så hon får en liten överraskning när de är dags för fika.
Idag fick hon med ett pepparkakshjärta.
Hon blir så glad när hon hittar nå annat än det hon vet jag stoppat i.

Theodor har fått för sig att han ska gå upp halv sju när vi går upp för att skicka Michelle till skolan, men bara för att sen somna om nere i soffan. Tycker han skulle kunna fortsätta sova, så jag kunde gå upp å lägga mig en stund till. Skulle vara uppskattat att kunna sova en stund på morgonen.

Nu sitter jag här istället.
En kopp varm oboy, lite nyhetsmorgon, en lekande eld i kakelugnen och datorn i knät.
Rätt mysigt ändå.

Ska masa mig till Leksand idag och fika med Jojjo, blir nog till en lunch med. Hon vill äta semla å då får man ju helt klart ställa upp . :D
Ikväll ska Michelle på lite fredagsmys med nåra tjejkompisar, pizza, film och lite gottis.
Lite för att välkomna Angelina hem igen, hon blev ju avvisad i september.
Nu har hon , mamman och två småsyskon fått uppehållstillstånd i två år och dem återvände hit 30 dec.
Hon har varit så saknad i klassen.

Blir en bra dag där här trots att jag är liiiite trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: